Varenie na svetlej strane – Autor: Dr Thienna Ho, Ph D – Recenzia knihy

Každý chce vyzerať a cítiť sa dobre. „Varenie na svetlej strane: Inteligentné recepty na žiarivú pleť a vitalitu“ je revolučná kuchárska kniha, ktorá spája zdravie, výživu a krásu v jednom balení. Doktorka Thiênna Ho píše skutočne moderným štýlom, nie ako Radosť z varenia, ktorú kedysi vlastnila mama. Zoznámte sa s novou a vylepšenou kuchárskou knihou, ktorá je v súlade s potrebami súčasnej spoločnosti, v ktorej žijeme. Je to vizuálna pastva pre všetky vaše zmysly. Fotografie sú úžasné, recepty sú jednoduché na pochopenie a tipy sú skutočne veľmi užitočné.

Učte sa od popredného svetového odborníka v oblasti výživnej starostlivosti o pleť. Thiênna Ho, Ph.D., vytvorila diétny plán s potravinami s vysokým obsahom síry na zlepšenie krásy, zdravia a pohody. Objavil som veľa informácií týkajúcich sa síry; je to esenciálny minerál, ktorý poskytuje telu mnoho základných stavebných kameňov. Píše o všetkých výhodách vrátane „detoxikačných“ účinkov na bunky v ľudskom tele. Vo svojej knihe ďalej vysvetľuje, že síra pomáha pri zdravej tvorbe pokožky a redukuje jemné linky a vrásky. Tiež sa spája s možnými protirakovinovými účinkami. Kvôli okysličeniu buniek a tkanív, ktoré vytvára aeróbne prostredie, rakovinové bunky nemôžu prežiť. V tejto pozoruhodnej kuchárskej knihe je uvedených mnoho ďalších výhod týkajúcich sa síry a okrem toho poskytuje rozsiahly zoznam všetkej zeleniny bohatej na síru.

Zistila som, že recepty Dr. Thiênny Ho sú lahodne chutné a uspokojivo výživné bez chuti na zdravie. Existuje toľko úžasných receptov, z ktorých si môžete vybrať. Kokosovo-banánová kaša Shirataki, boli by to úžasné raňajky, nemôžem sa dočkať, až to vyskúšam. Čokoľvek s kokosom upúta moju pozornosť ako kokosová kuracia a fazuľová polievka alebo kokosový koláč z bielej fazule. Hoci kokos nie je prevládajúcou zložkou v jej receptoch, je rôznorodá v tom, čo si vyberá pre svoje recepty. Existuje rozsiahly zoznam zdravých receptov rozdelených na raňajky, šaláty, polievky, sendviče, večere, odstopkované chleby, koláče, koláče a pečivo. Dr. Thiênna Ho tiež zahrnula svoj 30-dňový diétny plán: Zažite obnovenú silu a úžasnú pleť už za 30 dní! Navyše, vôbec prvýkrát odhalené: Ako mu diéta Brucea Leeho pomohla stať sa legendou bojových umení. Zistil som, že index receptov je celkom užitočný, rovnako ako návrhy menu.

Thiênna Ho starostlivo vybrala ingrediencie pre chuť, výživu a jednoduchosť prípravy, čím sa získali veľmi príťažlivé predjedlá. Vo svojej knihe vám dáva úžasné tipy, ako vybrať si menej zrelé ovocie pred zrelším a vybrať si surové alebo nevarené, kedykoľvek je to možné. Uistite sa, že sa vyhnite sýto tmavozeleným listom. Dr. Thiênna Ho odporúča varenie v pare ako zdravú alternatívu varenia a môže byť zdravou náhradou napríklad smaženia, grilovania alebo grilovania.

Moje uznanie patrí Dr. Thiênne Ho za to, že vytvorila “Varenie na svetlej strane: Inteligentné recepty na žiarivú pleť a vitalitu” a dala nám alternatívu k zdravšiemu stravovaniu, a to nielen používaním potravín bohatých na síru, ale aj použitím nespracovaných čistých surovín. Recepty sú jednoduché a všetky ingrediencie si môžete kúpiť v ktoromkoľvek miestnom obchode s potravinami, ak ich ešte nemáte vo vašej špajzi. Ďakujem vám Dr. Thiênna Ho. Som vďačný za vašu knihu receptov. Dr. Thiênna Ho dokázala po 40-tke prekonať štyri rekordy v Guinessovej knihe rekordov. Svojou fyzickou výdržou prispieva k svojej strave, ktorá jej nielen pomohla uspieť v živote, ale urobila z nej zdravšie a živšieho človeka. Odporúčam každému, aby si túto knihu prečítal a využil jej výhody. Aké chutné čítanie!